16.3.2024

ULKOKAUDEN -24 TSEMPPIS-RYHMÄLIIKUNNAT

  • MAANANTAISIN, AJALLA 1.4. -30.9. KLO 18-19  KIERTOHARJOITTELU
    • Alkuverryttelyksi tehdään liikeratoja avaava keppijumppa. Sen jälkeen 10 liikkeen kiertoharjoittelukierros 4 kertaa läpi. Sopii loistavasti eritasoisille liikkujille, koska harjoitteissa on sekä helpommat että haastavammat vaihtoehdot ja ne voi tehdä täysin omaan tahtiin. Oman kehonpainon lisäksi välineinä käytetään mm. kahvakuulia, köysiä, TRX-remmejä ja levytankoja.
  • PARILLISTEN VIIKKOJEN PERJANTAISIN, AJALLA 5.4. – 28.6. KLO 18.00-18.40 HIIT/ VAIHTUVA KOVATEHOINEN TREENI
    • Treenissä nousee syke kunnolla mm. erilaisten hyppyjen merkeissä. Oman, rivakasti liikkuvan kropan lisäksi välineinä kahvakuulat ja steplauta. Lyhyehkö, mutta ytimekäs treeni!
  • PARILLISTEN VIIKKOJEN PERJANTAISIN, TOUKO- JA KESÄKUUN AJAN KLO 18.50 – 19.30 KEHONHUOLTO
    • Liikuntahallin pelisalissa (tosi ihanalla ilmalla ulkona). Kehoa hellivä, rauhallinen ja liikeratoja avaava harjoitus, jossa lopuksi tehdään lyhyt läsnäolo-/ rentoutushetki. Tämä siis tehotreenin jälkeen. Tehotreenissä olleet pääsevät samalla hinnalla kehonhuoltoon, mutta kehonhuoltoon voi tulla myös erikseen. Ihana tapa aloittaa viikonloppu.
  • LAUANTAIAAMUISIN HEINÄ- JA ELOKUUN AJAN KLO 9-10  KUULATREENI
    • Kahvakuulatreeni, jossa tehdään kuulan kanssa alkuverryttely ja sen jälkeen 10 liikkeen liikepatteri läpi neljästi. Sisältää sekä tasapainoa, että lihas- ja kestävyyskuntoa haastavia harjoitteita ja sopii monen tasoisille. Kestävyysharjoitteita voidaan tehdä myös ilman kuulaa.
  • VOIMARYHMÄT ULKONA (KURSSI, JOSSA MAX 9 OSALLISTUJAA)
    • 4 kertaa viikon välein voimaharjoittelun perusliikkeiden tekniikkaa ja treeniä. Sopii monen tasoisille (paitsi kilpatason voimailijoille). Osallistujat saavat kirjallisena ohjeet kuvineen ja niiden avulla voi treenata hyvin vaikka kuntosalilla. Ilmoittautuminen: hanna.saario@tsemppis.fi/ 050-9118069
    • 1.kurssi tiistaisin 4.-25.6. klo 18.00-19.30
    • 2.kurssi perjantaisin 5.-26.7. klo 18.00-19.30
    • 3.kurssi pidetään vielä elo-/syyskuussa, jos tarvetta ilmenee
  • PORRASTREENIT KEVÄÄN, KESÄN JA SYKSYN AJAN!
    • Perniön hienoissa kuntoportaissa päästään ulkokaudella treenaamaan kolmessa eri tasoisessa ryhmässä.
      • TASO 1: rauhallisempi porrasharjoitus ja muutama simppeli lihaskuntoharjoitus porrasnousujen lomassa. Ei hyppyjä. Kesto 30-40 min. Vetäjänä Hanna.
      • TASO 2: keskiraskas porrasharjoitus, jossa helpohkoja hyppyjä ja eri pituisia ja -tehoisia spurtteja portaissa. Kesto 30-40 min. Vetäjänä Hanna.
      • TASO 3: raskas porrasharjoitus, jossa myös monimutkaisempia ja vaikeampia hyppyjä/ loikkia sekä spurtteja myös koko portaikon pituudelta. Kokeneemmille treenaajille. Kesto 40-50 min. Vetäjänä Hanna tai Timo.
    • Porrasteenien ajankohdat vaihtelevat, joten jos olet kiinnostunut, liity Whatsapp-ryhmään, johon ilmoitetaan treenien ajankohdat ja treenin taso. (Ryhmään pääsee kutsulinkillä Tsemppiksen Facebook-sivulta tai laittamalla viestin 050-9118069, niin lisään ryhmään).Yhdellä kertaa mukaan mahtuu max 15 osallistujaa ja treeni pidetään, jos 5 osallistuu. Koitetaan pitää viikoittain 1-2 treeniä. Porrastreeni alkaa aina portaikon alaosasta, Leskenkujan päästä.

AVOIMIEN RYHMÄLIIKUNTATUNTIEN HINTA 7,-/ KERTA TAI RUKSI 10-KORTTIIN (60,-). VOIMARYHMÄN HINTA 65,-/ KURSSI. MAKSAA VOI LASKULLA, SMARTUMILLA TAI EPASSILLA.

TERVETULOA LIIKKUMAAN!

AURINKOISIN TERKUIN: HANNA & TIMO